vineri, 11 ianuarie 2013

Bună, blog! Pa, Facebook!

   În urma postărilor din ultima vreme de pe mult prea solicitata reţea de socializare, Facebook, unde sunt nevoit şi eu să am un cont, ca toată lumea, asta pentru că Facebook, mie mi se pare că este că o piaţă. Cum vine asta? Păi foarte logic, din moment ce lumea postează câte ceva în schimbul like-urilor, transpuneţi asta înrealitate: pozele, statusurile despre iubire şi amar la o vârsta tânără, linkuri, videoclipuri, etc... sunt produsele, iar valuta rămâne să fie like-ul. Să nu pierdem nimic din vedere, în viaţa reală, pot apărea şi cecurile, ei bine ele schimbate la o bancă devin din nou bani, aceste cecuri în lumea Facebook fiind share-urile care au acelaşi rol, de a face mai multe like-uri. 
   Ei bine continuând subiectul, în această ultima vreme, am avut o serie de postări recunosc, destul de lungi, pentru alţii plictisitoare, pentru alţii interesante şinevrând ca postările mele să se transforme în statusuri de hipsteri şi cocalari , am zis că adopt ideea de a-mi face un blog. În următoarele postări veţi vedea despre ce a fost vorba şi pe facebook. Odată cu acest blog, sper să găsesc uşa ascunsă în labirintul acestei "pieţi".

Arhivă